Re: Jaka karte graficzna dobrac do mojego kompa?

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 23:38:46 MET

In news:3FE61F39.EDE9D91E_at_agh.edu.pl,
Wojtek Maziarz typed:
> [...]
>
> Moja konfiguracja:
> Athlon XP 2000+
> Asus A7V8X-X
> 256MB PC3200
> WD Caviar 80GB
> CD-RW Lite-on itp.
> obudowa Mercury ze standardowym zasilaczem ok. 300W.
>
> Przeznaczenie komputera:
> - przecietne "domowe" (pisanie tekstow, troche obrobki grafiki,
> ale nie 'profesjonalne', filmy, internet itp).
> - _nie do gier_ (ew. moze kiedys jakas "przygodowka", ale to
> sporadycznie),
>
> Karta mialaby byc w cenie do max 250zl i najlepiej pasowac z jednej

do takich zastosowan i podobnej konfiguracji kupilem matroxa G400 za 70 PLN,
jakosc obrazu 2d jest super.

> Zastanawialem sie nad 'WINFAST GF 4 MX-440 64DDR TV 8X BOX' - czy to
> dobry wybor?
> Jaka bylaby lepsza dla mnie?

IMHO bez sensu skoro nie grasz, AGP X8 do niczego Ci niepotrzebne, podobnie
jak te 64MB pamieci. Zalezy jeszcze jaki masz monitor, bo jesli jakiegos LCD
z DVI (lub planujesz go kupic) to kup karte z DVI.

pzdr.
trzmiel