Re: Problem z CD-ROMem

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 23:36:35 MET

Vykeer wrote:

> Prawdopodobnie masz cos z kablem transmisyjnym, bo z tego co napisales, to
> mozesz umiescic plyte w srodku. Radze ci zajrzec do srodka obudowy i rzucic
> okiem, czy wszystko jest odpowiednio docisniete, tzn. kabel zarowno przy
> napedzie jak i przy kontrolerze na plycie glownej.

nio, ja bym się zaczął zastanawiać, czy silniczek sprawny. Bo zaleznie
od modelu, osobny silnik wysuwa płytę, osobny ją kręci, a czasem jeszcze
trzeci pozycjonuje głowicę. I tak np w LG silnik od pozycjonowania i
tacki to to samo... Zrób tak: wymontuj CD-ROM, podłącz mu tylko
zasilanie i włóż do środka płytę audio. Jak naciśniesz start na panelu
to powinien zaczać odtwarzać płytę. Jak nie ruszy, to kup sobie nowy...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840