Re: Jaka karte graficzna dobrac do mojego kompa?

Autor: Wojtek Maziarz (maziarz.N.O.S.P.A.M_at_agh.edu.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 00:21:57 MET

trzmiel napisał(a):

> do takich zastosowan i podobnej konfiguracji kupilem matroxa G400 za 70 PLN,
> jakosc obrazu 2d jest super.

Myslalem tez o uzywanych, ale ww. Matroxa na Allegro widywalem w cenach powyzej
100zl, stwierdzilem wiec, ze moze lepiej kupie jakas nowa, z faktura, itd. A
skoro nowa, to ta o ktorej napisalem wydala mi sie w miare dobra i w przystepnej
cenie (ok. 240zl).
Na Matroxa G400 za 70zl chyba bym sie skusil ;)

> IMHO bez sensu skoro nie grasz, AGP X8 do niczego Ci niepotrzebne, podobnie
> jak te 64MB pamieci. Zalezy jeszcze jaki masz monitor, bo jesli jakiegos LCD
> z DVI (lub planujesz go kupic) to kup karte z DVI.

Monitor to NEC FE771 - nic super wymagajacego jak widac.

Dzieki za opinie,
Wojtek