Re: Problem... Sam juz nie wiem z czym

Autor: Grzegorz Różański (radmor_at_tenbit.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 22:18:50 MET

Użytkownik "MarekZ" <mzural_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Wygląda na to, że masz faktycznie uszkodzoną płytę główną.
> Żeby reklamować musisz zrobić testy wydajności na czystym systemie.
>
> Na koniec powiem Ci, że mógłbyś ewentualnie przyjrzeć się karcie
> graficznej - z tego co mi wiadomo funkcje 2D i 3D są niezależne i w
> przypadku problemów z 3D obsługa idzie przez procka co znacznie spowalnia
> system
>
> Pozdrawiam
> Marek

Wlasnie ciezko stwierdzic, czy to tylko 3d zwalnia, ale chyba jednak tak
wlasnie jest. Bo system (XP) dziala w sumie normalnie, nie widze zmian
jakis. Za to w grach 3d przy bardziej skomplikowanych scenach jest totalna
porazka. Wiadomo, ze karta jest cienka, ale jestem pewien, ze akurat w tych
grach dzialalo idealnie, bo przeszedlem te gry i bylem zachwycony
plynnoscia...
Zastanawia mnie tylko jeszcze to, ze ta pierwsza reinstalacja systemu
pomogla, ale tylko na jeden dzien... Czyzby to byla powolna agonia plyty lub
karty? heh...

Radmor