Do znawców BIOS-u ?

Autor: Paweł Drops (ldmele_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 21:41:59 MET

Zmieniałem w PCI Master Bus Time-Out ustawienie byzlikwidować szum w
nagraniach w na karcie dźwiękowej. Zauważyłem , że gdy bezpośrednio po
zapisaniu zmany uruchamiam system słychać dobroczynny skutek tej zmiany.
W następnych uruchomieniach już nie - szumy są. Wystarczy ,że wejdę do BIOSu
ponownie "F10"(exit with save) i jest OK na jedno uruchomienie.(Za każdym
razem w BIOS jest takie ustawienie jakie zapisałem wcześniej)
Zastanawiam co się jeszcze dzieje w trakcie zapisania i opuszczenia BIOS ,
że ma to wpływ tylko na jedno uruchomienie systemu (XP, WersjaBIOS
        Award Software International, Inc. 6.00 PG, 2001-05-11)
Proszę o sugestie jek rozwiązać ten problem.