nowy komputer....

Autor: Mateusz Kuziora (mateusz.kuziora_at_!!!!!acn.waw.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 12:56:58 MET

Czeœć!

Ostatnio spotkała mnie tragedia - w czasie włamania do mieszkania ukradli mi
komputer....

Do tej pory miałem Athlona 2500+ na Aususie A7V8X-X, do tego GF4 4800TI,
dysk 80GB i 512RAM.

I tak się zastanawiam czy warto znów tš samš konfigurację kupić, czy może
coœ innego? Cena - do +/-3kPLN ( bez monitora itd ). Może jakšœ kartę na
ATI? Słyszałem że potrafiš one co innego rzucać na TV-OUT a co innego na
monitor...

Wszelkie sugstie sš bardzo mile widziane

pozdrawiam.