Re: Problem... Sam juz nie wiem z czym

Autor: Grzegorz Różański (radmor_at_tenbit.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 13:00:46 MET

Użytkownik "krzychu" <krzychu_at_poczta.okay.pl> napisał w wiadomości

> sie

> najlepiej idz do PIHu (Panstwowa Inspekcja Handlowa) i powiedz im jaki
masz
> problem a oni juz to zalatwia
>
> pozdrawiam
> krzychu

Mozesz napisac mi cos wiecej? Tzn pojde tam i co ew. moze sie dalej stac?
W Dzienniku Polskim znalazlem adres do Wojewodzkiego Inspektoratu Inspekcji
Handlowej, to to samo? Zajrze tez moze do czegos co sie zwie Klub Krakowski
Federacji Konsumentow, kumplowi pomogli otrzymaniu nowych glosnikow...

pozdr
Radmor