Re: Ustawienia Bios, a procesor.

Autor: Maciek (macik02_at_o2.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 12:21:09 MET

> Serdeczne dzięki i masz rację. Chyba będę musiał iść z tym do jakiegoś
> fachowca, bo czym więcej czytam na temat biosu tym bardziej się boję, że
> faktycznie coś sknocę i unieruchomię kompa na amen.
> pzdr.

Aha i jeśli pozwolisz to miałbym jeszcze jedno pytanie. Czy jest jakiś
sposób (poza otwieraniem obudowy), aby sprawdzić faktyczne parametry
procesora. Mówiąc w skrócie. Zamawiałem Athlon XP 2400+. Gość złożył mi
kompa. Przedtem system faktycznie widział taki procesor, ale jego
temperatura (w czasie normalnej pracy), wynosiła ponad 60o C, czasami nawet
67o C. i muszę przyznać, że komp nigdy nie pracował stabilnie -zawsze coś
tam się zawieszało, czasami nawet system się restartował-. Teraz gdy system
widzi procesor Athlon XP1800+ jego temperatura wynosi 52-55o C praktycznie
wszystko jest w porządku. Dlatego mam pewną wątpliwość, że może tylko
zapłaciłem za 2400 Mhz a faktycznie mam 1800Mhz.
pzdr.