Re: GA-7N400-L i Athlon XP 2600+ FSB333

Autor: Vykeer (vark_at_o2.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 12:24:32 MET

Użytkownik "Krzysztof Szatanik"
<dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl> napisał w
wiadomości news:bs3uhm$1hc$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> In news:bs3mhc$d0j$1_at_inews.gazeta.pl,
> Vykeer <vark_at_o2.pl> typed:

> I ja na to że wszystko wygląda poprawnie, i jedynym problemem jest
bios
> płyty który nie wie jaki dokładnie procesor siedzi na płycie, dlatego
> pokazuje jakieś dziwne dane. Grunt że procesor chodzi na takich
ustawieniach
> jakie mu zadałeś, a nie na takich jak bios wykrywa... Tak więc wszystko
jest
> ok i śmiało zignoruj to co bios pokazuje...

Hmm.. no nie wiem, czy poprawnie.. Mój proc to XP 2600+. A jednak widze
roznice na tym screenie miedzy podanym tam referencyjnym XP 2600+ a moim..
Przy okazji, nie wiem czy zauwazyles, ale mnoznik mojego procka powinien byc
ustawiony na 12.5x tymczasem u mnie ma on 11x i nie mozna tego zmienic ani w
BIOSie ani w dolaczonej do plyty glownej aplikacji EasyTune.