Re: GA-7N400-L i Athlon XP 2600+ FSB333

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 11:58:55 MET

In news:bs3mhc$d0j$1_at_inews.gazeta.pl,
Vykeer <vark_at_o2.pl> typed:

> Odpaliłem Sandrę i sprawdziłem dla obu przypadków.
> Screen w przypadku FSB166: http://republika.pl/vykeer/scr/proc.jpg
> Screen w przypadku FSB200: http://republika.pl/vykeer/scr/proc2.jpg

    I ja na to że wszystko wygląda poprawnie, i jedynym problemem jest bios
płyty który nie wie jaki dokładnie procesor siedzi na płycie, dlatego
pokazuje jakieś dziwne dane. Grunt że procesor chodzi na takich ustawieniach
jakie mu zadałeś, a nie na takich jak bios wykrywa... Tak więc wszystko jest
ok i śmiało zignoruj to co bios pokazuje...

Btw.: odnośnie pokazywania w biosie. Znajomy ostatnio kupił kompa z athlonem
3200+. Wczoraj przyniósł mi go do reinstalacji systemu. Okazało się że bios
zabezpieczony na hasło i nie ma jak odpalić bootowania z płytki, tak więc na
jego prośbę plomba poszła w pizdut, i reset biosu... po resecie nagle się
okazuje że procesor to nie zamówione i zapłacone 3200+ a 2500+ podkręcone w
sklepie do FSB 200 i stąd wykrywane przez bios jako 3200+. A na fakturze jak
byk jest napisane 3200+ (i taka też w miarę rynkowa cena). Jutro jedzie to
wyjaśniać.

    Przy okazji, są może jakieś przepisy wyjaśniające co robić w wypadku
takiej plomby na cały komputer, i to czy została zerwana nie uniemożliwi
reklamacji?

--
#   Krzysztof Szatanik      dbl001_at_o2.pl        GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@200Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #