Re: Cichy i wydajny wentylator do Bartona z podwyzszonym Vcore.

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 20:59:51 MET

Dnia Sat, 20 Dec 2003 20:15:42 +0100, Saiko Kila <saikokila_at_idea.sucks.pl>
napisał:

> z Twoich postow, to nie zwiekszales tak napiecia jak ja. A to wlasnie

no fakt, nie mam takiej potrzeby - wszystko pracuje stabilnie

> watpliwosci. Chodzi mi o sytuacje, gdy procesor ma napiecie 1.8V-1.85V i
> pracuje na FSB 200MHz. Nie chodzi mi o sytuacje gdy procesor przy tym
> samym taktowaniu ma np. 1.75V.

Sprawdziłem teraz dane techniczne wentylatora i widzę rezerwy w obrotach:
fabryka podaje zakres 1400-2800rpm, a w tej chwili przy 55°C mam 1885rpm
(procesor obciążony na 100% od godz. 12-ej, taktowanie 200x10)
Hałas 12-27dB, tak, że przy max obrotach może będzie go trochę słychać.
Zaraz skończę robotę, to podniosę trochę napięcie i zobaczę co się dzieje.
Teraz w BIOS-ie mam ustawione 1,65V, Sandra mi pokazuje 1,70V
Dam znać.

--
Pozdrowienia
Wojtek