Re: czy da sie zle zamontowac procesor?

Autor: ludmar. (ludmarNOSPAM_at_cosmosnet.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 20:50:26 MET

Użytkownik "Andre" <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> napisał w
wiadomości news:bs1nnu$9ca$1_at_news.onet.pl...
> witam!
>

> rozebralem ostatnio kompa na czesci i po zlozeniu dosc niepokojacy objaw
> wystapil... otoz komputer najpierw wstal ale sie zawiesil w biosie a
pozniej
> juz nawet nie wstal do biosa- ruszyly jedynie wentylatory...
> no i moje pytanie: czy da sie zle zamontowac procesor?
> jadro cale (athlon xp 2000+), pasta jest, cooler dziala....
> dodam ze odpalalem na bardzo slabym zasilaczu (200W) dlatego ze padl
codegen
> na ktorym chodzil ale wczesniej gdy odpalalem wlasnie na 200W (po
> [...]

Z wlasnego doswiadczenia przypuszczam ze padla plyta badz juz wspomniany
zasilacz
ale ja bym stawial (z przykroscia) na plyte.
Proponuje sprawdzenie procesora na innej (u kogos) plycie i bedzie wtedy
wiadomo ze cpu jest caly i zdrow

pozdrawiam
|_ud/\/\ar