Re: Cichy i wydajny wentylator do Bartona z podwyzszonym Vcore.

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 20:15:42 MET

Construct wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl) wrote in its awkward message:

> Gdybyś sobie zadał trud poszukania na tej grupie, to znalazł byś kilka
> odpowiedzi na Twoje pytanie.

Wlasnie dlatego zadalem pytanie, ze szukalem i nie bylem
usatysfakcjonowany odpowiedziami na podobne pytania. Z tego co pamietam
z Twoich postow, to nie zwiekszales tak napiecia jak ja. A to wlasnie
moze spowodowac zwiekszenie temperatury ponad mozliwosc chlodzenia
danego cooler'a. Wiem, ze nia dla kazdego Bartona trzeba to zwiekszac, i
wlasnie sie zastanawialem nad tym Arctic'iem, kiedy nasunely mi sie
watpliwosci. Chodzi mi o sytuacje, gdy procesor ma napiecie 1.8V-1.85V i
pracuje na FSB 200MHz. Nie chodzi mi o sytuacje gdy procesor przy tym
samym taktowaniu ma np. 1.75V.

--
Saiko Kila ---- Name of my email server is invalid ---- GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always