awaria komputera - co jest?

Autor: Marcin Rybacki (casecase_at_ANTISPAMKICK.poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 18:19:51 MET

Witam.

Jestem w poważnych opałach. Sprawa ma się następująco. Przewiozłem wczoraj
komputer. Dzisiaj go chciałem uruchomić i nic. Komputer załącza zasilanie i
nawet DVD się uruchamia, ale wtedy jest takie długie piknięcię, po czym
następuje przerwa i znowu piknięcię. I tak się dzieje przez cały czas. Nie
działa nawet POWEROFF. Jedyne co ratuje to RESET, ale wtedy proces się
powtarza. Moje pytanie jest, co może być przyczyną? Czy może to być
uszkodzenie płyty czy procesora? Jest to dziwne, bo o ile wiem komputer był
transportowany ostrożnie, a przecież przy takim przenoszeniu to nie powinno
się zdarzyć. A może jest to jakieś przekłamanie w BIOS-ie (czy wtedy ponowen
załadowanie BIOS-u załatwi sprawę?). Jestem zdesperowany, bo komputer jest
mi teraz niezbędny. Liczę na waszą pomoc.

pozdro, Marcin