Re: NTFS czy FAT32

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 10:31:49 MET

Użytkownik "trzmiel" <trzmielNOSPAM_at_interia.pl> napisał:
> no nie do konca tak wyglada dyskusja. pierwsza osoba radzila podzielic
dysk
> na 3 partycje - 1 ntfs i 2 fat32, kompletnie nie wiem po co ?

Już tłumaczę. Fat32 szybciej chodzi; jezeli np. jest dodatkowo w sieci i ma
to jako share zysk jeszcze większy, bo nie będzie mu zamulac kompa, gdy inni
biorą.
Dlaczego nie jedna partycja -- tego chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć.

ps.1 sam mam hdd 120GB , co z tego ,że klaster ma 32kB, tracę kilkaset MB,
ale kto by się tym przejmował przy 120 GB ;), prędkość jest ważniejsza

ps2. mam nadzieję, że nie wybuchnie teraz dyskusja : dlaczego Fat jest
szybszy od NTFS; odpowiedzi i testy dostępne w sieci ;)

pozdrawiam,
pavel