Re: zamiana ntfs na 32

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 08:57:37 MET

"raku" <raku.spam-off_at_buziaczek.pl> wrote in message
> zwłaszcza że jest to NTG, o czym kolega chyba zapomniał (mam nadzieję,
> że nie zapomni się jednak umieścić za tę wpadkę w odpowiednim miejscu
> kolejnego wydania swojej czarnej listy) :->>>>>

Heheheeh LOL :)
A tak jako ostatnie slowo tego topicu, to uzywam NTFS5 i uwazam, ze jest
to naprawde szybki i wydajny Sytem Plikow. Aha, a do zalet smialo mozna
zaliczyc wielkosc pojedynczego pliku, ktory moze byc o rozmiarach calej
partycji (czyt. nieograniczony). Szczegolnie to jest przydatne dla osob,
ktore np. nagrywaja filmy za pomoca Tunera TV. A co do defragmentacji,
to naprawde ja nie widze problemow i spadku wydajnosci. Poza tym
zabepieczen na NTFS nie da sie porownac do zabezpieczen na FAT32
(ktorych nie ma :>>)

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski