Re: zamiana ntfs na 32

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:44:22 MET

Michal Kawecki wrote:
> Najwyraźniej. Nie jest to jednak wina NTFS.
ROTFL, a po czym to wnosisz?

> Może umiem, skoro u mnie działa poprawnie.
Powiedzieć to ja dużo mogę...

> Napisz może, co wchodzi w skład oprócz defragmentacji.
Proszę bardzo: a więc w proces optymizacji wchodzi również odpowiednie
ułożenie katalogów na dysku. Np. Katalog windy, plik wymiany itp idą na
początek dysku (najszybszy obszar). Tam dokonuje się stosunkowo niewiele
zmian. Pliki multimedialne, które nie potrzebują zawrotnych szybkości
dostępu idą na koniec dysku. Dodatkowo w plikach filmów czy mp3 jest często
duża rotacja i przy takim ułożeniu nie wpływa ona na kluczowe elementy
systemu. Katalogi tymczasowe, moje dokumenty itd daję najczęściej na koniec
zajętego obszaru (ale przed pliki multimedialne). Dlaczego to chyba nie
muszę tłumaczyć.
Czy jeszcze coś objaśnić "Panie Mądralo"?

T.