Re: proszę o radę - komp do grafiki 2d

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 08:32:33 MET

MAc napisał(a):

> proszę o jakieś sugestie - raczej P4 niż athlon
> jaką wybrać płytę, grafikę?
> myślałem o epoxie, ale 550 zł (netto) to trochę drogo - szukam

zalezy konkretnie co bedziesz na nim robil
minimum 512MB RAM -najlepiej Dual -RAM to podstawa przy grafice
-wszystko inne jest mniej wazne
szybki dysk
grafika - Matrox lub Ati, Nvi...czy jak tam to sie pisze to sobie daruj
-karta nie musi byc wcale super szybka -najwazniejsza jakosc obrazu :)
monitor crt - im wiekszy tym lepszy :)
i zagladnij na pl.comp.grafika -tam czesto pojawiaja sie takie posty

> MAc
a co przezucasz sie z macowek -;)

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<