Odp: Papier i HP DJ 930C

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 08:30:52 MET

Użytkownik Radek z Wrocławia <radsam_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bru37r$pam$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> u mnie ta drukarka dobrze pobiera papier,
> ale za to od początku źle rozpoznaje
> stan atramentu i ostrzega mnie o jego braku,
> nawet jak jest na maksa,
> co jest wkurzające,
> bo za każdym razem muszę klikać OK
>
> Pozdrawiam, Radek

jak wciaga za dużo- po pierwsze DBORZE PRZECZYŚĆ ROKLKI gumowe jakimś
rozpuszczalnikiem itp a do tego jak wkładasz kartki to musisz je
"przedmuchać" NIe wiem czy rozumiesz o co chodzi - ale bierzesz np 50
kartek i robisz z nimi "brrrrrrrrrr".