ATI All-in-wonder 9000 pro

Autor: ari (a_r_i_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 00:43:26 MET

witam

kupiłem tę kartę i mam problem z odpaleniem tunera. wszystko smiga z
wyjatkiem tego ze kiedy odpalam ikonke TV wlacza sie - zamiast tunera -
VIDEO IN. Nigdzie nie ma zadnych kontrolek zwiazanych z tunerem, tylko z
wejsciem wideo.

Zainstalowalem najnowsze sterowniki, wszystko w menedzeze urzadzen jest ok,
nawet test w utilities atiego wypada pomyslnie.

w manualu jest napisane ze ten program tv przelacza sie automatycznie na
wlanie VIDEO IN kiedy nie wykryje tunera. ale przeciez ten tuner tam jest!

win xp
athlon 1700+
soltek drv4
256 MB