Re: karta graf intel740 - problem z instalacją

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 00:45:20 MET

On Wed, 17 Dec 2003 12:48:36 +0100, "FORD" <gfgf_at_gfgf.com> wrote:

>Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

>Dobrze mówi. Intel był sprytny w tym modelu grafiki.
>Mnie osobiście nie udało sie jej zainstalować na żadnej płycie z chipsetem
>VIA.
Przyznam sie szczerze, instalowalem I740 na trzech plytach opartych o
MVP3 iproblemy mialem tylko w dosc zamierzchlych czasach gdy zarowno
stery intela jak i VIA pozostawialy sporo do zyczenia. Zarowno jednak
ostatnie wydania sterownikow do grafiki jak i dojrzale 4in1 nie
sprawialy absolutnie zadnych problemow mi osobiscie (mowa o win bo
Linux to pewnie zupelnie inna bajka).

Z tego co pamietam (choc moge sie mylic) to problem byl tu poruszany
nie raz i az tak kategorycznych opinii (typu kazdy, zaden, nigdy)
raczej nie bylo.

Pozdrawiam
GLide