znikające partycje

Autor: K4Cp3R (outlaw007_at_op.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 23:45:44 MET

Nie mogłem zainsalować linuxa bo wieszała mi się instalacja więc wymieniłem
RAM z 128 na moje stare 32 i źle włożyłem bo komp nie chciał ruszyć więc
poprawiłem i ruszył zainstalowałem linuxa. Włożyłem spowrotem 128 uruchamiam
wina i tu problem nie ma partycjii d i e tylko c gdzie jest tylko win98. Co
mogło spowodoać zniknięcie partycjii? Może ten źle włożony RAM ? Jest już po
fakcie bo danych już nie mam ale z ciekawości pytam co mogło być

--
Pozdrawia
|<4Cp3R
gg 2886580
Z problemami: outlaw007_at_op.pl
..::Wszystko musi być trudne żeby mogło stać się łatwe::..