Re: Wersja OEM

Autor: NetSec (netsec_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 22:30:19 MET

Użytkownik "Jacek Kauch" <jacekkauch.w_at_op.pl> napisał w wiadomości

> A to na jakiej podstawie tak Twierdzisz? Bo Pani z infolinii tak
> powiedziała? Może to ona ma nieaktualne informacje? :-)

> Komputronik wg listy Microsotu nie jest nawet partnerem OEM... po wtóre,
co
> ma większa moc: słowo pisane czy bździubdziajstwa paniusi z infolinii? :-)
>
> Pozdrawiam,
> JK

Jesteś ignorantem i tyle, poza informacją na www nie masz nic.
Racji nie masz również, miałem podobnie jak Ty wątpliwości, stąd w trakcie
rozmowy
na infolinii poprosiłem o przełączenie do specjalistki w dziale prawnym.
Osoba ta potwierdziła wcześniej przytoczone zasady sprzedaży wersji OEM.
Jak masz problem ze słowem pisanym to telefon 0 801 308 801 (koszt
połączenia to jeden impuls połączenia lokalnego) lub (0-22) 594 19 99 czynny
w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt.
E-mail:msinfo_at_delta.com.pl

Net