Re: Jakie urządzenie mam kupić aby dzielić to łącze

Autor: Syrena (syrena_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 22:21:31 MET

Mogę dzielić łącze.
A co do twojej ostatniej propozycji to jest raczej kłopotliwe ponieważ aby
wszyscy mogli kożystać z neta to komp udostępniający net muśiałby być ciągle
włączony.
A modem ma dwa wyjścia USB i RJ45, więc szukam czegoś co bym podłączył do
modemu przez RJ45 a potem z tego czegoś do kompów przez karty sieciowe.
I tego właśnie niewiem - co to ma być, bo po co mi jakieś drogie urządzenie
jak może znajdzie się coś w okolicach 100zł.