Re: nr IP

Autor: bru (bru79_at_nospam.o2.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 18:06:43 MET

> A tak z ciekawości... Jak ktoś by mi się włamał - usuną wszytkie możliwe
> ślady po sobie i skopiował jakieś tajne pliki które są dla mnie bardzo
> wazne. I załużmy następnego dnia nie wytrzymał i się pochwalił czynem,
> ze takie coś ma. To co ja moge wtedy zrobić? Zadzwonie na policje
> zgłosze przestępstwo bez dowodów? Powiem ze on sie chwalił ze takie coś
> ma oni pójdą sprawdzą a to cosmoze być np. u jego koligi. Co się robi w
> takich przypadkach?

TPSA ma przynajmniej logi zapisane w 2 "miejscach" wiec jezeli juz cos
takiego by bylo znasz konkretna osobe ktora sie przyznaje wiec oni moga
sprawdzic czy cos takiego bylo itd
tzn sam polaczenie miedzy dwoma IP do tego czas i pewnie port itp. a co by
to dalo w praktyce to nie wiem :) mysle ze jezeli to wlamanie bylo by np do
NASA a nie do twojego kompa to sprawa miala by wieksze szanse na pozytywne
rozstrzygniecie:)
zreszta napisz do abuse_at_tpnet.pl albo poczytaj na stronie
http://www.tpnet.pl/abuse.php#wzor
tam dowiesz sie co i jak :)