Re: nr IP

Autor: Artur (kabotyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 17:33:39 MET

> zglaszasz wlamanie musisz podac logi abo jakies inne dowody tego zdazenia
> zeby bylo w nich co jak i kiedy i kto bo sama gadka nic tu nie da

A tak z ciekawości... Jak ktoś by mi się włamał - usuną wszytkie możliwe
ślady po sobie i skopiował jakieś tajne pliki które są dla mnie bardzo
wazne. I załużmy następnego dnia nie wytrzymał i się pochwalił czynem,
ze takie coś ma. To co ja moge wtedy zrobić? Zadzwonie na policje
zgłosze przestępstwo bez dowodów? Powiem ze on sie chwalił ze takie coś
ma oni pójdą sprawdzą a to cosmoze być np. u jego koligi. Co się robi w
takich przypadkach?

Ach ta ciekawość... :P

Pozdrawiam!