Re: operating system not found

Autor: Mayson (no_at_no.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 18:02:34 MET

Użytkownik "Mayson" <no_at_no.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Wczoraj z nowiutkiego Fujitsu-Siemens Scenic P300, chipset: i845GE
> wyrzuciłem WinXP i zainstalowałem Win2k Prof na nowo założonych partycjach
> NTFS.
> Od tamtej pory komputer startuje z w/w komunikatem, ale już po resecie z
> klawiatury windows ładuje się i pracuje bez problemu. Czy ktoś wie o co tu
> chodzi?
>
> M.

kontynuując ten wątek chciałbym dodać, że polecenie a:\fdisk /MBR nie
przyniosło poprawy (bo taką otrzymałem podpowiedź od znajomego).
Ponadto, każdy rozruch komputera "od zera" z dyskietki systemowej daje efekt
"nie widzenia" dysków stałych, a dopiero po restarcie z klawiatury i ponowny
rozruch z dyskietki umożliwia zobaczenie dysku. Myślę, że wadę sprzętową
można wykluczyć, bo mam objaw na pięciu takich komputerach.

M.