Re: nr IP

Autor: bru (bru79_at_nospam.o2.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 16:30:59 MET

> Jeśli chce zgłosić do telekomuny włamanie żeby powiedzieli mi IP gościa
> który się włamał to musze podać mój IP który mi przydzielili i to
wewnętrzne
> IP czy starczy zewnętrzne.

czyli masz LAN na SDI (pa235.osiek.sdi.tpnet.pl) no wewnetrzne IP tpsa ma
gdzies interesuje je zwwnetrzne a druga sprawa ze chyba juz nie mozna
dzielic SDI? wiec ja bym sie tu nie chwalil wewnetrznym IP :) jezeli
zglaszasz wlamanie musisz podac logi abo jakies inne dowody tego zdazenia
zeby bylo w nich co jak i kiedy i kto bo sama gadka nic tu nie da
kolejna sprawa skad wiesz ze to wlasnie jakis tam koles sie wlamal i co ci
zrobil? powinienes mic jakies logi z tego zdazenia czy tylko samo przyznanie
sie no chyba ze zrobil to ktos z LAN :)