Kupiłem i prosze o rady jak zmontowac...

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 00:27:26 MET

 Jako ze na prosbe znajomego kupilem dzis Durona 1600 z nowej serii
applebeard 0,13 mikrona oraz plyte glowna asrock K7VT2 i jest to pierwszy
procek ze stajni amd jaki bede montowal to prosze o rady.
Kupilem oczywiscie coolerek, mam paste silikonowa, tylko jak to zamontowac
by nie ukruszyc rdzenia bo naczytalem sie ze to sie bardzo czesto zdarza a
szkoda by sie kaska poszla %$#^
Dodatkowo prosze o podanie w jakich temperaturach taki procek powinien
pracowac normalnie podczas nie nadwyrezania komputera a jaka max powinien
osiagac w stresie pod warunkiem ze dobrze zaloze radiator i pasta
posmaruje rdzen.
No i jaka jest max temperatura dla tych prockow...szukalem w googlu ale
znalazlem tylko troche info o starszych wersjach tych prockow natomiast o
serii Applebeard ( opisywana w CHIP 12/2003 )
nic nie znalazlem.
Pomozcie bo kolega ktoremu bede to montowal juz jest czerwony z radosci ze
sie przesiadzie z PII 333MHz slot 1 na duzo szybszy procek a nie chcialbym
by zrobil sie fioletory jak cos pojdzie nie tak.
I jeszcze jedno..
Kolega ma obudowe ATX ( wylacza sie sama bez powera ) i zasilacz chyba
200W w tym starym komputerze i wlasnie do tej oudowy bede chcial wlozyc te
nowe podzespoly.
Na co zwrocic uwage i czy taki zasilacz wystarczy?
W kompie bedzie 1HDD, CDrom , CDRW , floop , GF2MX400 32MB 128bit i w
zasadzie to wszystko.
Da rade? Bo i tak juz nadwyrezyl budrzet ( mialo sie zamknac w 250zl a w
koncu na procka , plyte i cooler wydalem 390zl. Oczywiscie wszystko nowe z
gwarancją.
Pozdrawiam i dziekuje za rady , do tej pory udawalo mi sie zlozyc intele
.. ale amd i ich kruche rdzenie itp to przyprawia mnie o dreszcze. :-)

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****