Re: Nienieskie tło

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 22:33:40 MET

martiner wrote:
> Mam problem z zawieszaniem sie komputera. Dzieje sie tak podczas
> grania w
> Call of Duty i podczas ogladania niektórych filmów. Komputer sie
> zawiesza
> pojawia sie niebieskie tło z błedami i napisem "driver irql not less
> or equal"

To wygląda jak konflikt przerwań... i na pewno grafika z czymś ci się
gryzie.
1. Sprawdź w menedżerze urządzeń, czy nie masz wykrzyknika przy którymś
urządzeniu. Jak jest, to trzeba pogrzebać...
2. Wejdź do dziennika zdarzeń ---> Panel Sterowania / narzędzia
administracyjne / podgląd zdarzeń i sprawdź czy w którymś dzienniku nie
masz błędu (czerwony krzyżyk) o tej porze, w której ci sie ostatnio
wydyndał. Jak jest, spisz dokładnie kod błędu i udaj się z nim na
odpowiednią grupę...

  i pod spodem napis "rozpoczynaie zrzucania pamięci fizycznej".

to akurat jest domyslna akcja po wystapieniu błędu. Wyłącz w opcjach
uruchanmiania - odzyskiwania.

http://www.ntg.prv.pl

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840