Reset komputera ...

Autor: Logan (logantest_at_o2.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 22:44:48 MET

Witam,
po ostatniej instalacji win 2000 na komputerze gdy probuje grac w gry
wykorzystujace 3d (np. C&C Generals), a dokladniej w momecie gdy gra sie
uruchamia (o ile sie nie myle to jest to momet inicjalizacji trybu 3d)
nastepuje samoczynny reset kompa (nie zawsze, najczesciej po całodziennym
uzytkowaniu ...). Dodam do tego ze mam wadliwego Geforca 256 (okienka w
windows zostawiaja podluzne ciemne poziome pasy na całej szerokości ekranu).
Oto moje pytanie : Co moze być przyczyną tych resetów ... ? (Czy moze to
być karta ? - mam zamiar ja zmienic na jakiegos Radeona - powiedzmy 7500
jesli uda mi sie go zdobyć i jest to dla mnie dosc wazna sprawa bo nie wiem
czy po zmianie na cos bardziej pradozernego resety sie nie nasila prowadzac
do wymuszenia zmiany zasilacza...).
Ps. Znanych wirusów brak, na identycznych sterownikach jakis miesiac temu
wszystko chodzilo poprawnie ...