Nienieskie t³o

Autor: martiner (martiner_at_tenbit.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 20:13:28 MET

Witam
Mam problem z zawieszaniem sie komputera. Dzieje sie tak podczas grania w
Call of Duty i podczas ogladania niektórych filmów. Komputer sie zawiesza
pojawia sie niebieskie t³o z b³edami i napisem "driver irql not less or
equal" i pod spodem napis "rozpoczynaie zrzucania pamiêci fizycznej". System
to win 2000. Zaznaczam ze jestem laikiem w tych sprawach i prosze o jakas
podpowied¼. Podczas normalnej eksploatacji windowsa komp dziala i nie ma
problemów.
pozdro
martiner