Re: Nienieskie tło

Autor: KILER (przytom_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 21:04:56 MET

Użytkownik "martiner" <martiner_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam problem z zawieszaniem sie komputera. Dzieje sie tak podczas grania w
> Call of Duty i podczas ogladania niektórych filmów. Komputer sie zawiesza
> pojawia sie niebieskie tło z błedami i napisem "driver irql not less or
> equal" i pod spodem napis "rozpoczynaie zrzucania pamięci fizycznej".
System
> to win 2000. Zaznaczam ze jestem laikiem w tych sprawach i prosze o jakas
> podpowiedź. Podczas normalnej eksploatacji windowsa komp dziala i nie ma
> problemów.

Zobacz to
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;165863
Sam połowy nie rozumie, no ale.. ;)
W WinXP (nie wiem jak w Win2000) na tym niebieskim ekranie (albo po ponownym
uruchomieniu kompa - nie pamiętam) pokazany jest plik lub urządzenie które
spowodowało problem. Może to poprostu wina sterowników

Pozdrawiam KILER