Re: Płyta ASUS A7V133 jaki procesor max , jaka karta g raf. max

Autor: tomekn (tomekn_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 17:16:28 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Generalnie z tego co czytałem to nie tak. Po prostu A7V i A7V133
> leciały na tej samej linii produkcyjnej i po prostu były oznaczane
> odpowiednio do zapotrzebowania... Te płyty sa identyczne. Biosy z A7V
> działają na A7V133...
hmmm... Nie jestem oczywiście na 100% pewny mam co prawda jeden egzemplarz
a7v w zasięgu ręki ale żeby były to te same płyty to nie wydaje mi sie. Ba
mało tego, czytałem swego czasu regularnie grupę "asusa" i nie trafiłem na
takie spostrzeżenie że można było swobodnie wkładać np athlony na 133mhz.
pozdr
tomekn