Odp: Jak udostępnić obraz z kamery w necie?

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 17:05:45 MET

nie ta grupa

chociaż kiedyś takie cośrobiłem
teraz kamera jest wyłaczona ale wygladąło to tak
http://www.ral.pgr.clubnet.pl/

POtrzebujesz miejsce na serwerze www- dowolnym
ilość miejsce nie gra w zasadzie roli.
Trzea specjalny scrypt który odświeża strone,
i specjalny program którym bedziesz wysyłał na konto www co jakiś czas
zakutualizowane zdjecie.
Ten program co mam robi to 1 raz na 10s.
 Ale na neo i tak cześciej to zabujstwo- pozatym pamietaj o tych co
bedą to oglądać.- na modemach - żeby zdążyło im sie odświezyć zanim
nadjedzie nowe bo wtedy masz kaszanke a nie live.

program mam u siebie- a scrypt możesz sicagnać ze strony mojej - ze
źródła.

Paweł.Rał.
www.pgr.clubnet.pl