Re: Jak udostępnić obraz z kamery w necie?

Autor: pankot (pankot_at_tlen.pl_NOSPAM)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 17:08:49 MET

Użytkownik "Mariusz" <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w kwestii udostępnienia obrazu z kamery
> poprzez neostradę (zmaskaradowaną)?
> Najlepiej program darmowy, mały i prosty. jakość obrazu i dźwięku może być
> dowolna (dowolnie niska).
> nawet moga być pojedyńcze klatki co np. sekunde itp.
> Chodzi mi o coś w rodzaju "monitoringu".zdalnego (ehhh, opiekunki.....)
> ------------
> Jak nie ta grupa to powiedzcie jaka, ok?
>
> --
> Mariusz

45. Windows Media Encoder 9.0

 program umożliwiający :
-nagranie tego co się dzieje na pulpicie
-nagranie obrazu z kamery
-nagranie obrazu z tunera tv do pliku i późniejszą transmisję
-konwersję na format WMPlayera
-transmisję obrazu przez internet. (Musimy mieć własny IP lub przekierowanie
portu w sieci lokalnej)
Można więc za jego pomocą o ile ma się tunet tv nadawać telewizję w sieci
lokalnej i poprzez internet. Odbiór za pomocą Windows Media Playera.
Próbowałem osobiście - działa pięknie.
Program oferuje duży wybór prędkości nadawania ,którą możemy
eksperymentalnie dobrać do posiadanego łącza.

UWAGA!
aby np. nadawać tv ,a nie śnieg należy przestawić w konfiguracji urządzenia
VIDEO odpowiednie parametry np. dla karty telewizyjnej - numer kanału tv
kablówki (!) i wejscie na Video tuner

Program można ściągnąć z
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/encoder/default.aspx

jakby ktoś nie miał kodeków do WMP 9.0