Re: internet droga radiowa?

Autor: Peter (spam_me_babe_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 12:29:15 MET

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> filok wrote:

> no to czytaj uwaznie i ze zrozumieniem co napisali ludzie; oni
> prawdpodobnie jako wielcy informatycy nie widza wiekszej roznicy miedzy
> "kb/s" oraz "kB/s";

Naszczescie zawsze sie znajdzie jakis wiekszy informatyk ktory wie o co
chodzilo tamtym wielkim i powie jak jest naprawde ;P. Po za tym nie wiem jak
to sie odnosi do tego co napisalem.

[cut]

> takze nie sluchaj ludzi ktorym sie wydaje, ze *stale* musi oznaczac
> *szybkie* bo stale to przede wszystkim stala oplata i internet 24h;

Jak najbardziej sie zgadzam. Poza tym moje intencje zostaly blednie
zinterpretowane. Nie mowie ze WLAN sux hard ;) mowie ze moze sux jak
admin/wlasciciel sie nie stara. Ciagle jeszcze zdarza mi sie czasem sciagac
cos 100 kB(bajtow)/s ale zdarza mi sie niestety takze miec tydzien wielkiej
lipy ;). Najgorzej jest kiedy na poczatku sie napalisz przyzwyczaisz sie do
sciagania duuzych pilkow z netu i gierek w quaka i starcrafta a pozniej sie
okaze ze jeden film tydzien sciagasz a w starcrafcie masz wiecej disconectow
niz przegranych ;)... Ale spoko nie musi tak byc.. mowie o swoim
doswiadczeniu moze byc tak, ze ktos faktycznie pozadnie zajmie sie ta siecia
i bedzie git.
Pozdrawiam

/Peter