Help Pomocy

Autor: Bingo! (deluxe14_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 12:47:16 MET

Zainstalowalem na nowo system i nowe sterwoniki do karty graficznej
GeFroce Ti 4200 oznaczone symbolem Nforce 53.03 no i kiedy dowolna gra
probuje wejsc wtryb 3d to komputer albo sie restartuje albo monitor
wchodzi w tryb suspend i trzeba robic restart, uzywłem tez programu
Riva Tuner.

Teraz juz przeinstalowalem starsze dentonatory, od nowa direct x,
odinstalowałem Riva tuner, inne drivery i jest to SAMO, pospułem karte
graficzna?
Help!!!

Ps
Karta w 2d chodzi, w DXdiag ten kwadracik DirectX sie kreci i karta
sie nie wyłancza.