Re: Do lazik_s ' a

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 06:51:00 MET

macminer wrote:

> Nie wiem tylko co się
> dzieje, jeśli ktoś pracuje w trybie off-line (i zaznacza grupy do
> pobrania w całości). Być może wtedy filtry działają dopiero po
> ściągnięciu wszystkiego.

Off-line? Czyli ja ;-)
Już mi się przypomniało dla czego używam "Mark Read" zamiast "Delete
message": to pierwsze najpierw ściąga nagłówki, a następnie ściąga treść
(tu właśnie przydaje się ptaszek przy "Download only unread messages").
"Delete" działa jak opisał imiennik ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|