Re: [ serwis ] ile policzyc za naprawe...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 23:17:39 MET

Witiia <KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Twoje koszty to tylko parę złoty za wymianę kondensatorków + jakieś
> 20zł za godzinę robienia. Instalacja systemu to jakieś 30-40zł
> więcej.

ROTFL :)

> Oczywiście mówię o uczciwych cenach dla obu stron, a nie o takich
> jakie stosują panowie z "Usterki"

Ceny to masz jakies urojone :) Znajdz mi firme co by wymienila
kondesatorty na plycei za 20zl i zainstalowala system za 40zl :) To
przeciez ponizej kosztow utrzymania pracownika :)

Uslugi informatyczne sa drogie. Jak by mi ktos poweidizal 100zl to bym
uznal ze bardzo tanio. 150zl mozna msialo zadac.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,