Re: Do lazik_s ' a

Autor: macminer (macminer-junkout_at_polbox.com)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 14:48:08 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> W takim razie Mozilla powinna działać identycznie, bo ci sami
> ludzie prawie że nad nią pracowali, a przynajmniej założenia
> konstrukcyjne były bardzo podobne.

I działa identycznie - najpierw ściąga nagłówki, a potem filtruje i w
zależności od ustawień ściąga body lub nie. Nie wiem tylko co się
dzieje, jeśli ktoś pracuje w trybie off-line (i zaznacza grupy do
pobrania w całości). Być może wtedy filtry działają dopiero po
ściągnięciu wszystkiego.

--
macminer