Re: Kontrolery PCI USB - czy sa z nimi jakies problem?

Autor: Jaroslaw Jaszewski (adres_at_na.plusnecie)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 22:58:32 MET

mixxos wrote:
> na miejscu kupuj - po co siostrze pozniej problemy z serwiesem, i nie
> wiadomo z czym jeszcze itd
> -nie robi sie prezentow typu kot w worku ;)
> i jak juz wybieraj USB 2 (kontroler)

Niestety tam gdzie ona mieszka (male miasto) jest problem z kupieniem
czegokolwiek... Wiekszosc rzeczy jest przewaznie na zamowienie i
wlasciciele sklepow robia zakupy na niedzielnych gieldach Warszawie.
Konkurencja jest mniejsza a wiec i ceny niestety wyzsze... :-( Tu we
Wrocku mam jeszcze szanse wybrac sie w niedziele na gielde lub kupic w
ciagu tygodnia w sklepie.
Sprzet sprawdzilbym u siebie i ufalbym ze sie nie popsuje. W razie czego
i tak ja wszystko bym zalatwial a wtedy nie ma duzej roznicy czy u Niej
czy we Wrocku.

dzieki i pozdrawiam

--
  jaroslaw jaszewski   icq:23771667 gg:253593
    tylko poniższy adres jest prawidłowy