Re: Messenger w XP

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 22:56:29 MET

Niejaki Pete twierdzi jakoby:
> "Zazula" <zazulla_at_WYTNIJTOgazeta.pl> wrote in message
> restarcie?
>
> Jak alternatywę polecam Trillian'a (
> http://www.ceruleanstudios.com/downloads/ ). IRC, AIM, ICQ, MSN Messenger,
> i Yahoo! Messenger w jednym.

A ja Mirande :> www.miranda-im.org i www.miranda.kom.pl
IRC, AIM, ICQ, MSN Messenger, Yahoo!, Jabber, Tlen, Gadu-Gadu, Battlenet
Instalka dla początkujących, po polsku:
http://www.miranda.kom.pl/viewtopic.php?t=1143

A tak wogóle to NTG :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//