Re: Asus A7V600 - klopot z prockiem --- PILNE !!!

Autor: Marek (marasek-USUNTO_at_qwe.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 20:14:50 MET

Użytkownik "Yogiii" <Yogiii_at_hot.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> mam plytke asus a7v600 na Via Kt 600 i mam procka AMD 1.8XP+ ( 1533)
> niestety zeby wogole mozna bylo z kompem wystartowac to w biosie musialem
> ustawic procka na 1150 i dopieo mozna bylo co kolwiek robic inaczje
podczas
> instalacji windowas pojawiql sie niebieski ekran ale teraz jest oki tylko
> ten procek
> co robic pomocy

proponuje zainstalowac ASUSProbe (jest na CD dolaczonym do A7V600), zobaczyc
czy procesor sie zanadto nie grzeje. Sprobuj (juz po zainstalowaniu windows)
wrocic do nominalnej predkosci i popatrz na predkosci obrotowe
wentylatorka... Jesli wszystko wydaje sie w porzadku (temperatura, powiedzmy
<80, chociaz powinna byc <65 na dobra sprawe), to chyba rzeczywiscie problem
tkwi w procesorze. W przeciwnym podejrzewalbym uklady chlodzace o zle
dzialanie (jesli np. wentylator na procesorze nie dziala jak trzeba) lub zla
instalacje (moze wiatraczek niedokladnie przylega do procesora).

Pozdrawiam,
Marek