Re: temperatura celka 2,4 Ghz?

Autor: Hannibal (WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 20:11:56 MET

Użytkownik "nelson" <pmedela_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja mam P4 2,4 (400MHz) z boxowym wentylem Cooler Master
> na płycie VIA P4MA PRO. FSB 100MHz.
> Temp w czasie normalnej pracy nie przekracza 32-33 st. C.

I na Celkach też tak jest, chociaż ja mam 1,7 to nigdy jeszcze nie
przekroczyło 48. Coś masz przekombinowane, może słaby styk radiatora, albo
po prostu gorąco w obudowie. Otwórz obudowę na jakiś czas jak się nic nie
zmieni to zdejmuj radiator z procka i tam szukaj przyczyny. Generalnie
jednak nie jest aż tak źle, ale mogło by być lepiej.