Re: Co to za procesory - proszę o pilną radę!

Autor: wuja (grawo.nie.lubie.spamu_at_gazeta.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 20:11:16 MET

Dnia Tue, 16 Dec 2003 16:56:38 +0100, Cosby <cosby_at_pf.pl> napisał:

> procesorów. Te brązowe to tzw oem i tylko jako oem powinny być
> sprzedawane.
> Mają rok gwarancji ale jak zauważyłeś lepiej się kręcą i mają zwykle
> odblokowany mnożnik. Zielone to athlony boxowe (sprzedawane z
> wentylatorami)
> choć ostatnio pojawiły się w wolnej sprzedaży (pewnie przez zamieszki
> świąteczne)... Te mają zwykle zablokowany mnożnik ale mają 3 lata
> gwarancji...

No to żeby Ci trochę namieszać: mam 2500+ box, czyli z wentylatorem,
jest brązowy, ma trzy lata gwarancji i daje się kręcić.
Tak jak się zorientowałem z różnych wypowiedzi (m.in. tutaj)
to jednak zależy od serii, tygodnia i szczęścia - czyli loteria.
Wg pewnych źródeł (częściowo przeze mnie już zweryfikowanych)
ten żółto-brązowy AXDA2500DKV4D 4166885260142 jest z 35 tygodnia
i przeszedł testy jako 2600+, ( ja też mam z 35 tyg., ale z innego wafla i
mój
przeszedł test jako 2700+ a pracuje jako 3200+)
natomiast ten drugi zielony z 46 tygodnia chyba nie przeszedł testów.

--
Pozdrowienia
Wojtek