Re: laptopy

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 15:30:38 MET

Strebor wrote:
> tester, no i na koniec bateria (i nie idź na to ze se pan dokupi
> czasami moze to byc 1/4 ceny kompa a i nie zawsze mozna znaleźć jak
Dokładnie. Chyb że dowiedz się ile regeneracja, ale musisz mieć pewność że
elektronika nie jest padnięta. Jeśli jednak Ci bateria nie potrzebna to
można ładnie zbić cenę

> człekowi potrzebna) najleppiej jak te wszystkie testy bedziesz robił
> na bateri. Najlepiej zarezerwowac sobie i sprzedawcy ze 3h (wiecej
> raczej baterie nie pociagnąc i sprawdzać.
Hehehe mój ciągnie 4,5h na średnim obciążeniu. I to nie centrino!
Ale jeśli bateria nie siądzie przez 3h to znaczy że i tak jest super.

> A warto by sprawdzić działanie kazdego klawisza
To fakt, bo klawiatura to ponad 100 pln i nie łatwo dostać.

T.