Re: Czy warto dopłacać...? (ram)

Autor: rodzyneck (rodzyneck_at__wywal_pop.e-wro.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 15:45:51 MET

> Oby, tego Ci życzę. Wiele osób miało już elixiry PC3200(w tym i ja) i nie
> trzymały nawet nominalnych parametrów. Wywalały się na FSB 200. Stabilne
> były jedynie na FSB 133.

Tak wlasciwie to mam plyte na kt333 wiec chyba nawet nie dochodze do ich
granicy mozliwosci, jak nisko by nie byla... A plyty narazie zmieniac nie
planuje, bo nie jest zla :) Gorzej jak kiedys bede chcial je puscic nieco
szybciej... ale moze za jakis czas juz wogole przestane ladowac kase w kompa
a przerzuce sie na auto...? ;))

pozdrawiam!