Re: laptopy

Autor: KSZYCHOOO (tutaj.moze.byc_at_twoja.reklama.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 15:45:04 MET

ktos wrote:
> [...]

witam :)
uzywam od wakacji :)

pytanie 1 : czy to bedzie pierwszy Twoj laptop ?
sam sie przyznam, ze napalilem sie na laptopa widzac u znajomego...
ale teraz nie zaluje... musisz sobie odpowiedziec co chcesz robic na w/w
sprzecie...

z moich bledow : wiem, ze troche sprzeplacielem, ale zrobilem to swiadomie,
gdyz bardzo zalezalo mi na czasie [wakacje]... ale laptop sprawdzilem dosc
szczegolowo [tzn. najpierw krotkie spotkanie o kasie, a nastepnego dnia
przyjechalem z osprzetem : monitor, modem , drukarka USB/LPT , siec i modem
wewnetrzny [byl testowany na linii kupujacego] , ps/2 , nie sprawdzilem
tylko stacji dokujacej [bo watpliwie w jej zastosowanie u mnie]... po drugie
testy na wlaczonym kompie : ekran [poszukaj na chip.pl czegos do testowania
z roznymi kolorami - widac jak na dloni bad pixele], dysk ,
bateria...sprawdz tez stan obudowy [zwlaszcza zawiasy]

pytanie 2 : czy to bedzie jedyny komp w domu ?
hmm...osobiscie uzywam czesciej jednak deskop'a niz laptop'a [lepsza
konfiguracja], a laptop ma takie wlasciwosci, ktore potrzebne sa do innych
zastosowan...

pytanie 3 : ile pieniazkow ?

--
....:::: post. KSZYCHOOO :::: gg:335587 ::::.....