Co to za procesory - proszę o pilną radę!

Autor: Kucyk (kck_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 21:29:58 MET

Bardzo proszę o pilną odpowiedź.
Otóz jakiś czass temu kupiłem AMD Athlona. Miał to być Athlon XP Barton
2500+. Chodził jako @3200 z częstotliwością 11x215 MHz. Dzisiaj zdjąłem
cooler (CoolerMaster przy pełnym obciązeniu i 1,8V miał 61 st.) patrze i co
widze. Procesor ma kolor żółto-brązowy nie zielony jak chyba wszystkie
Bartony. Jest na nim naklejka Athlon XP 2500 oraz takie oto zapiski
numerowe:
AXDA2500DKV4D 4166885260142 i linijka niżej AQZFA 0335MPM. Nigdzie nie widzę
napisu Barton. Teraz pytanie czy wstawili mi kit czy to rzeczywiście jest
barton czy zwykły XP.
I teraz dalszy ciąg. Wziąłem od kumpla Bartona 2500+, który jest zielony.
Niestety na mojej płycie chodzi maksymalnie na 11x200MHz i to jego szczyt
możliwości powyżej płyta nie odpala.
Teraz pytanie czy ktoś mógłby mi pomóc w identyfikacji mojego procesora i
powiedzieć czy to jest Barton i po czym taki procesor z tym jądrem poznać?
Dalej czy to jądro jest wydajniejsze i czy zamienić się z kumplem, który mi
na to pozwolił czy zyskam czy stracę w ogólnej wydajności gier itp.? Z góry
dzięki za odpowiedz.